Εγγύηση Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.

Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς στην αρχική του συσκευασία κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο (ισχύει για τα προϊόντα τρέχουσας γραμμής παραγωγής).

Για λοιπά προϊόντα stock η εγγύηση παρέχεται απο το κατάστημά μας.

 

Προσοχή:

Σε κάθε περίπτωση (ανεξάρτητα αν η επισκευή καλύπτεται από την εγγύηση) καθώς και σε περιπτώσεις κακής χρήσης, ατύχημα, πτώση, κ.λπ., ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Ειδικότερα αν δεν υπάρχει κάλυψη εγγύησης ο πελάτης επιβαρύνεται και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.

  • Οι φορτιστές, οι μπαταρίες και τα ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλονται για έλεγχο με ολόκληρη τη συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα, εντός της συσκευασίας τους).
  • Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
    1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
    2. Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
    3. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
    4. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης) καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

 

Σημείωση:

Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. – D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.

 

—–

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το κατάστημά μας πριν προβείτε στην αποστολή οποιουδήποτε προϊόντος, είτε τηλεφωνικά στα: 211-3332745 ή μέσω email: info@repairguru.gr.