Συνήθεις Ερωτήσειςκαι Απαντήσεις
Τα προϊόντα είναι ακριβώς αυτά που απεικονίζονται ως αντικείμενα με διαφοροποίηση πιθανώς στο χρώμα (στις οθόνες ισως φαίνονται πιο έντονα) και ακριβώς ίδια βάσει διαστάσεων και χαρακτηριστικών που αναφέρονται στο κάθε προϊόν.
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους ακόλουθους τρόπους:
- Μέσω διαδικτύου με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (Visa, MasterCard)
- Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που μπορείτε να βρείτε στη σχετική σελίδα με τις μεθόδους πληρωμής.
Η δυνατότητα επιστροφής μιας παραγγελίας, είτε αφορά μέρος της είτε ολόκληρη την παραγγελία, είναι δυνατή υπό ορισμένες προϋποθέσεις, λόγω της ιδιαιτερότητας των προϊόντων. Τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αποκλειστικά τον πελάτη και δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων!
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στην σελίδα: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Πρώτα απ’ όλα, μπορείτε να ελέγξετε online, την κατάσταση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε δυσκολίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@repairguru.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 211 333 2745.
Το προσωπικό μας είναι διαθέσιμο: Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 19:00 έτοιμο να σας εξυπηρετήσει!
Δεν χρειάζεται να ανοίξετε λογαριασμό για να αγοράσετε προϊόντα από τo Repair Guru. Ωστόσο, το άνοιγμα λογαριασμού δεν απαιτεί πολλή προσπάθεια, ενώ ταυτόχρονα σας προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως:
• Δεν χρειάζεται να εισάγετε τα στοιχεία σας εκ νέου κάθε φορά που θέλετε να παραγγείλετε.
• Σας δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής πολλαπλών διευθύνσεων αποστολής, η οποία διευκολύνει και στην αποστολή δώρων.
• Έχετε πρόσβαση στην παρακολούθηση προηγούμενων παραγγελιών σας.
• Έχετε δυνατότητα άμεσης επαναπαραγγελίας.
•Τέλος, σε περίπτωση που επιλέξετε να λαμβάνετε και ενημερωτικά μηνύματα, έχετε τη δυνατότητα ενημέρωσης για διάφορες προσφορές.
Τέλος, κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο Repair Guru, θα μπορείτε να “συνδεθείτε” στον λογαριασμό σας, ώστε να έχετε μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία.