Εγγύηση – Επιστροφές

Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.

Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς στην αρχική του συσκευασία κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο (ισχύει για τα προϊόντα τρέχουσας γραμμής παραγωγής. Για λοιπά προϊόντα stock η εγγύηση παρέχεται απο τον προμηθευτή μας).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το κατάστημά μας πριν προβείτε στην αποστολή οποιουδήποτε προϊόντος, είτε τηλεφωνικά στα: 2113332745 – 2111194660 ή μέσω email: info@repairguru.gr ή μέσω chat στην σελίδα μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε κάθε περίπτωση (ανεξάρτητα αν η επισκευή καλύπτεται από την εγγύηση)  καθώς και σε περιπτώσεις κακής χρήσης, ατύχημα, πτώση, κ.λπ., ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Ειδικότερα αν δεν υπάρχει κάλυψη εγγύησης ο πελάτης επιβαρύνεται και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.

  • Οι φορτιστές, οι μπαταρίες και τα ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλονται για έλεγχο με ολόκληρη τη συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα, εντός της συσκευασίας τους).
  • Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
    1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
    2. Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
    3. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
    4. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης) καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

Υπαναχώρηση

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν είναι σφραγισμένα, δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία και είναι στην κατάσταση που παρελήφθησαν. Θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία του εκάστοτε παραστατικού. Για επιστροφές προϊόντων τα  έξοδα επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Υπαναχώρηση κι Επιστροφές Προϊόντων

(βάσει του άρ.3 του Ν.2251/94)

Παραλάβατε κάποιο προϊόν κι επιθυμείτε την επιστροφή του*;

Το repairguru.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει απλούς κι εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Η διαδικασία είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω, και να θυμάστε πως σε περίπτωση που η αγορά σας έγινε μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας (marketplace), αυτή αποτελεί τον ενδιάμεσο για την συναλλαγή και όχι τον πωλητή του προϊόντος, γι’αυτό πρέπει να γίνει σωστός έλεγχος στους όρους και τις προϋποθέσεις της συναλλαγής.

Επιστροφή λόγω άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης

(βάσει του άρ.3 Ν.2251/94 όπως ισχύει ως σήμερα)

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και όχι επαγγελματίας (αγορά προϊόντος με τιμολόγιο**) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική σας και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

  1. το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των συνοδευτικών εντύπων του.
  2. Η σχετική σας δήλωση υπαναχώρησης γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου απο την παράδοσή του σε εσάς.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για:

  1. τα κινητά τηλέφωνα (smartphones), tablet, Laptop, smartwatch και παιχνιδομηχανές. Αυτά δεν επιστρέφονται αν αποσφραγιστούν λόγω ότι υπόκεινται στην κατηγορία της χρηματιστηριακής τιμής που μεταβάλλεται καθημερινά για κάθε μοντέλο και συνεπάγεται την μη σταθερή τιμή του προϊόντος με αποτέλεσμα αν επιλέξετε την επιστροφή του η τιμή του να είναι κατά 40% τουλάχιστον μειωμένη
  2. τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ιδιαίτερες προδιαγραφές του καταναλωτή.
  3. Τα προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  4. Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  5. Τα προϊόντα τα οποία μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  6. Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εαν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
  7. Την προμήθεια τροφίμων και ποτών ή άλλων αγαθών που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και τα οποία παραδίδονται απο τον προμηθευτή σε τακτική βάση στην κατοικία ή τον χώρο εργασίας του καταναλωτή.
  8. Τις σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, τις σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό υπολογιστών, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  1. Τις εφημερίδες και τα περιοδικά, εκτός και αν υπάρχει συνδρομητική σύμβαση για την προμήθειά τους.
  2. Αγορές εκτός καταστήματος (πωλήσεις πόρτα-πόρτα, αντικαταβολή). Οι διατάξεις για τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος δεν εφαρμόζονται σε συμβάσεις για τις οποίες ο καταναλωτής καταβάλει ποσό μικρότερο των 30€.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα της σχετικής σας Δήλωσης Υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το στείλετε με μεταφορική εταιρεία).

Έλεγχος και επιστροφή χρημάτων: εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί απο εμάς και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για την συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο ως 14 ημέρες απο την ημέρα που αποστέλλεται σε εμάς η Δήλωση Υπαναχώρησης.

Για την επιστροφή του τιμήματος στα πλαίσια επιστροφής προϊόντος: στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (πχ στην περίπτωση της υπαναχώρησης) προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:

  1. Αν η πληρωμή του είχε γίνει απο εσάς με την χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η επιχείρησή μας υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται απο την σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της τράπεζάς του. Η εταιρεία μας μετά απο την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν λόγω συναλλαγής.
  2. Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει απο εσάς με μετρητά ή τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό θα υποδεικνύετε απο πλευράς σας τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Όροι και Προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο ως 14 ημερολογιακές ημέρες απο την παραλαβή του προϊόντος απο εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση απο μέρους σας.

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι αυθεντική, άθικτη, σε άριστη κατάσταση κι όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σημαντικό: σε περίπτωση όπου το προϊόν χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει απο την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση την μείωση της αξίας. Σε αυτή την περίπτωση απο το ποσό που θα σας επιστρέψουμε θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή

ανταλλακτικών και όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάστασή του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται πως η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η επιχείρησή μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλειες ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στην επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική/εργοστασιακή κατάσταση.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:

το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται απο την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι μετά την παράδοση αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες που έχουν εκτελεστεί ή/και αν έχετε προμηθευτεί απο εμας ψηφιακό περιεχόμενο μη παρεχόμενο σε υλικό φορέα και ξεκίνησε η εκτέλεση, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, καθώς και ηχητικών ή οπτικών εγγραφών, αναλώσιμων εκτυπωτών, προγραμμάτων και λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί.

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο απο αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών απο την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος σε αυτή την περίπτωση πρέπει να γίνει μόνο εαν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με την πλήρη αυθεντική του συσκευασία άθικτη.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών προκειμένου να σας αποσταλεί το σωστό προϊόν.

Επιστροφή χρημάτων: στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, προβούμε σε επιστροφή του τιμήματος διευκρινίζεται ότι:

  1. αν η πληρωμή του είχε γίνει απο εσάς με την χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η επιχείρησή μας υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται απο την σύμβαση που έχει υπογράψει ο πελάτης (εσείς) και η τράπεζά του. Η εταιρεία μας μετά την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν λόγω συναλλαγής.
  2. Στη περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει απο εσάς με μετρητά ή τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε απο πλευράς σας τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε πως έχει ελάττωμα, απευθύνεστε στην εταιρεία μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες για να συμπληρώσετε το αίτημα λαμβάνοντας τον Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό απο εσάς η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για ην πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού απο τους εκάστοτε αρμόδιους τεχνικούς.

Επίσης, σε προϊόντα που δεν μπορεί να αποδειχτεί η κακή χρήση ή φθορά/βλάβη κατά την χρήση απο τον πελάτη (ενδεικτικά κι όχι περιοριστικά: ηλεκτρονικά κυκλώματα, ανταλλακτικά, οθόνες και λοιπά ηλεκτρονικά συστήματα και εξαρτήματα, αφού αυτά μπορούν να τοποθετηθούν απο οποιονδήποτε εξειδικευμένο ή μη και αν προκληθεί βλάβη/φθορά δεν αποδεικνύεται, η παροχή εγγύησης δεν δύναται να ισχύει.

Διεύθυνση Επιστροφών

Όλες οι παραπάνω επιστροφές (εκτός αποστολών service) γίνονται στην φορολογική έδρα της επιχείρησης: Δημοσθένους 59, Αθήνα, 10441, παραλήπτης ΒΑΡΑΜΕΝΤΕΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ.

 

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα: 2113332745 – 2111194660 ή μέσω email: info@repairguru.gr

* Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργήθηκε κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε πρόβλημα στην συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Αν διαπιστώσετε πρόβλημα μετά την παραλαβή αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας το γεγονός.

** Δεν μπορείτε να υπαναχωρήστε γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.


Για την επίλυση διαφορών στη συναλλαγή που γίνεται μεταξύ www.repairguru.gr και του εκάστοτε αγοραστή αρμόδια είναι μόνο τα δικαστήρια Αθηνών και ισχύει η νομοθεσία της Ελλάδος.